• Ροή Ειδήσεων
  • Παναιτωλικός
  • Super League
  • Super League 2
  • Γ’ Εθνική
  • Τοπικό Ποδόσφαιρο
  • Μπάσκετ
  • Διεθνή
HI Sports
  • Αρχική
  • Ροή Ειδήσεων
  • Super League
  • Super League 2
Reading: EuroLeague: Αυτό Αυτό είναι το νέο «χρυσό» deal , πάνω από 10 εκατ. στα ταμεία, τι προβλέπει η συμφωνία
HI SportsHI Sports
Font ResizerAa
  • Ροή Ειδήσεων
  • Παναιτωλικός
  • Super League
  • Super League 2
  • Γ’ Εθνική
  • Τοπικό Ποδόσφαιρο
  • Μπάσκετ
  • Διεθνή
Search
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
    • Champions League
    • Europa League
    • conference league
    • euroleague
    • Elite League
    • Formula 1
    • Basket League
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • NBA
    • volley
    • play offs
    • play outs
Have an existing account? Sign In
Follow US
© HI Sports Network. All Rights Reserved.
HI Sports > Blog > Διεθνή > EuroLeague: Αυτό Αυτό είναι το νέο «χρυσό» deal , πάνω από 10 εκατ. στα ταμεία, τι προβλέπει η συμφωνία
Διεθνή

EuroLeague: Αυτό Αυτό είναι το νέο «χρυσό» deal , πάνω από 10 εκατ. στα ταμεία, τι προβλέπει η συμφωνία

g1l9o1iwgaadrxa
Συντακτική Ομάδα Published 24 Σεπτεμβρίου 2025
Share
3 Min Read

Η EuroLeague αλλάζει σελίδα στο εμπορικό της μοντέλο, καθώς οι νέες συμφωνίες με Etihad και Υπουργείο Πολιτισμού & Τουρισμού του Άμπου Ντάμπι φέρνουν περισσότερα έσοδα σύμφωνα με τις πληροφορίες του Gazzetta, ενώ το brand «EuroLeague» μένει… καθαρό, την ώρα που τα οικονομικά οφέλη είναι μεγαλύτερα από ποτέ.

Το πρωί της Τετάρτης (24/9), η EuroLeague ανακοίνωσε δύο νέους βασικούς συνεργάτες για τα επόμενα τέσσερα χρόνια, την Etihad Airways και το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού του Άμπου Ντάμπι. Μια στρατηγική συμφωνία που ενισχύει τον ρόλο του Άμπου Ντάμπι στον παγκόσμιο αθλητισμό, αλλά κυρίως αλλάζει σελίδα στο εμπορικό μοντέλο της διοργάνωσης.

Οι νέες συμφωνίες δεν ανήκουν στην κατηγορία της ονοματοδοσίας, κάτι που πλέον καταργείται από την EuroLeague, αλλά στη δεύτερη βαθμίδα χορηγιών, ως Main Partners και Final Four Presenting Partner. Αυτό σημαίνει πως η λίγκα διατηρεί το όνομά της καθαρό, χωρίς να «κουμπώνει» πάνω του κάποια εταιρική ταμπέλα, όπως γινόταν την τελευταία δεκαετία με την Turkish Airlines. Η εποχή της «Turkish Airlines EuroLeague» ανήκει πια στην ιστορία, με τη λίγκα να κρατάει το όνομά της και να επενδύει σε στρατηγικές συνεργασίες με πολλαπλούς ισχυρούς παίκτες της αγοράς.

Το οικονομικό κομμάτι, βέβαια, είναι ακόμη πιο εντυπωσιακό. Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Gazzetta, το συνολικό ποσό που θα μπει στα ταμεία της EuroLeague από τις δύο νέες χορηγίες ξεπερνά τα 10 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, περισσότερα δηλαδή από όσα εξασφάλιζε η κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση κάθε χρόνο με την προηγούμενη συμφωνία ονοματοδοσίας με την Turkish Airlines. Με λίγα λόγια, περισσότερα χρήματα, χωρίς την «υποχρέωση» να δίνει το όνομά της σε κάποια εταιρεία.

You Might Also Like

anastasiou
Ο Γιάννης Αναστασίου προειδοποιεί την Αϊντχόφεν: «Αντίπαλος που ταιριάζει στον Ολυμπιακό»
Ξέμεινε απο 5αρι ο Παναθηναϊκός: Νοκ- άουτ και ο Γιούρτσεβεν μετά τους Χολμς και Λεσόρ!

Η προβολή παράλληλα θα είναι έντονη τα λογότυπα του Experience Abu Dhabi και της Etihad Airways θα εμφανίζονται σε γήπεδα, τηλεοπτικές μεταδόσεις και φανέλες, με κυκλική εναλλαγή ανάμεσα στις ομάδες ώστε να διατηρείται ισορροπημένη παρουσία. Παράλληλα, η συνεργασία επεκτείνεται και στο ψηφιακό κομμάτι με κοινό περιεχόμενο και δράσεις που θα φέρουν τους φιλάθλους πιο κοντά στο προϊόν.

Σε πρακτικό επίπεδο, αυτό σημαίνει περισσότερα έσοδα που θα μοιράζονται οι ομάδες, καλύτερες συνθήκες προβολής για το προϊόν και ένα σαφές μήνυμα ότι η EuroLeague πλέον λειτουργεί με πιο σύγχρονη εμπορική στρατηγική. Η εγκατάλειψη του μοντέλου της ονοματοδοσίας δίνει μεγαλύτερη αξία στο ίδιο το brand «EuroLeague» και απελευθερώνει τη λίγκα από μια ταμπέλα που συχνά επισκίαζε την ίδια τη διοργάνωση.

Η EuroLeague δείχνει έτσι πως δεν μένει στάσιμη, αλλά προσαρμόζεται στις εξελίξεις και επενδύει σε στρατηγικούς συνεργάτες με παγκόσμια απήχηση και με το οικονομικό σκέλος να είναι πιο ενισχυμένο από ποτέ, το μπάσκετ της κορυφαίας διοργάνωσης της Ευρώπης μπαίνει σε μια νέα εμπορική πραγματικότητα.

Πηγή: gazzetta.gr

TAGGED:basketeuroleaguesponsors
Share This Article
Facebook Twitter Email Copy Link Print
Previous Article untitled 124437 Την Πέμπτη η μεταμόσχευση μυελού οστών στον Πολονάρα – Βρέθηκε δότρια 90% συμβατή
Next Article ca7e20f4 3aff 4564 8c3f a8463b87c0d6 Δημοσίευμα από το Ισραήλ αναφέρει πως είναι αδύνατον να αποκλειστεί η Μακάμπι Τελ Αβίβ
banner enosi agiou dimitriou gif
banner smartkids

ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

235
Γ.Φ.Σ. ΠαναιτωλικόςΓενικάΜπάσκετΤοπικό Μπάσκετ

Α2 ΕΣΚΑΒΔΕ: Α Όμιλος: Παναιτωλικός- Αιτωλικό 67-56

By Συντακτική Ομάδα 3 Νοεμβρίου 2025
29
ΜπάσκετΤοπικό Μπάσκετ

A1 ΕΣΚΑΒΔΕ: Νίκη για τον Κρόνο Αγρινίου, ήττα για την Γ.Ε. Αγρινίου

By Συντακτική Ομάδα 3 Νοεμβρίου 2025
basket 2
ΜπάσκετΤοπικό Μπάσκετ

Τα ζευγάρια της φάσης των «8» στο Κύπελλο της ΕΣΚΑΒΔΕ

By Συντακτική Ομάδα 1 Νοεμβρίου 2025
6680284
Super League 2Διεθνή

Βαλμπουενά στην Equipe: «Την αγάπη που είχα για τη Μαρσέιγ, την έχω τώρα για τον Ολυμπιακό»

By Συντακτική Ομάδα 1 Νοεμβρίου 2025
6465677 (1) 185632
ΓενικάΜπάσκετ

Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός: Πρώτο «ντέρμπι αιωνίων» στο μπάσκετ Γυναικών

By Συντακτική Ομάδα 1 Νοεμβρίου 2025
6239959 (plagies) 085228
euroleagueΜπάσκετΠαναθηναϊκός

«Καμία ανησυχία, η ομάδα είναι πάνω από όλους» – Το μήνυμα του Δημήτρη Γιαννακόπουλου

By Συντακτική Ομάδα 1 Νοεμβρίου 2025

Sport News

  • Παναιτωλικός
  • Γενικά
  • Ελλάδα
  • Διεθνή

Socials

Facebook Twitter Youtube

Προσωπικά Δεδομένα

  • Ποιλιτκή Cookies
  • Πολιτική απορρήτου & συμμόρφωση GDPR
  • Ταυτότητα
  • Διαφημιστείτε μαζί μας
  • Newsletters
Powered by WordPress
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?